Frequently Asked Questions
Οι τιμές αναγράφονται σε ευρώ (€) και ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.
Δεχόμαστε:
- Πληρωμές με κάρτα (πιστωτική, χρεωστική και προπληρωμένη) μέσω της υπηρεσίας Viva Wallet.
- Πληρωμές μέσω IRIS μέσω της υπηρεσίας Viva Wallet.
- Τραπεζικές μεταφορές από τον λογαριασμό σας.
- Με αντικαταβολή.
Παρέχοντας τα στοιχεία πληρωμής, επιβεβαιώνετε ότι έχετε εξουσιοδότηση να χρησιμοποιήσετε την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής.
Ελλάδα
Κόστος αποστολής εντός Ελλάδας:
- Δωρεάν για παραγγελίες άνω των 50€ (μέσω Geniki Taxydromiki και BoxNow )
- 4,00€ για παραγγελίες έως 50€ (μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής )
- €2,00 σταθερή τιμή για όλες τις παραγγελίες που αποστέλλονται μέσω BoxNow
- Η αντικαταβολή είναι διαθέσιμη μόνο με την Γενική Ταχυδρομική , με επιπλέον χρέωση 2,00€.
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε:
- Παράδοση κατ' οίκον με την Geniki Taxydromici
- Παραλαβή από το ντουλάπι με την BoxNow (μόνο προπληρωμένες παραγγελίες)
Το BoxNow σάς επιτρέπει να παραλαμβάνετε το δέμα σας 24/7
από το ντουλάπι της επιλογής σας. Θα λάβετε ένα μοναδικό PIN μέσω SMS/email μόλις το δέμα σας παραδοθεί στο επιλεγμένο ντουλάπι.
*Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπου η τοποθεσία είναι απομακρυσμένη και το κόστος είναι υψηλότερο, η παράδοση μέσω Γενικής Ταχυδρομικής μπορεί να ολοκληρωθεί αεροπορικώς εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.
**Λάβετε υπόψη ότι οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να αυξηθούν κατά την εορταστική περίοδο λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών και της διαχείρισης δεμάτων.
Παρακολούθηση Παραγγελίας
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται στο email επιβεβαίωσης αποστολής:
- Geniki Taxydromiki: Track εδώ
- BoxNow: Παρακολούθηση εδώ
Ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα για να ακυρώσετε την παραγγελία σας:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας : Μεταβείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τα στοιχεία σύνδεσής σας.
- Μεταβείτε στις "Οι παραγγελίες μου" : Μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου σας και επιλέξτε "Παραγγελίες" ή "Οι παραγγελίες μου".
- Επιλέξτε την παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε : Κάντε κλικ στην παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε.
- Κάντε κλικ στην επιλογή «Ακύρωση παραγγελίας» : Εάν η επιλογή είναι διαθέσιμη, κάντε κλικ σε αυτήν για να ακυρώσετε την παραγγελία σας.
⚠️ Εάν δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία χειροκίνητα, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@theglamplace.gr .
Your order might have been canceled for one of the following reasons:
- Incomplete Payment: The payment was not confirmed or was declined.
- Out of Stock: The product you ordered is no longer available.
- Incorrect Order Details: There was an issue with the shipping or payment information.
- Store Policies: The store canceled the order due to a policy (e.g., suspicion of fraud).
- Delayed Processing: The order was not completed within the specified time frame.
Tip: Contact us via email at info@theglamplace.gr for more details.
If you haven’t received a confirmation for your order, follow these steps:
- Check Your Email Inbox: Don’t forget to also check your spam or junk folder.
- Verify Your Email Address: Ensure that you entered the correct email address when placing the order.
- Contact Us via Email at info@theglamplace.gr: Let us know about the issue, providing your name and any details about the order.
Example Email:
"I haven’t received an email confirmation for my order. Could you please help me confirm that it was completed successfully?"